Αυτός είναι ο τίτλος της εκδήλωσης που (συν)διοργανώνει η Communication Effect στις 21 Ιουνίου. Με κύριο ομιλητή τον Γάλλο ειδικό Guillaume du Gardier (βλέπε και http://www.knowhow.gr/ecPage.asp?id=37685&nt=105), αλλά και με την συμμετοχή πολιτικών, όπως η Άννα Διαμαντοπούλου και ο Κωστής Χατζηδάκης. Δεν έχουμε στόχο να εξιδανικεύσουμε τα πράγματα, -τα blogs δεν πρόκειται να δώσουν απαντήσεις για όλες τις αδυναμίες της ελληνικής πραγματικότητας...
Ωστόσο, για πρώτη φορά έχουμε ένα «κανάλι», που επιτρέπει σε πολίτες να εκφρασθούν, χωρίς αυτό να είναι εύκολο να χειραγωγηθεί από τα κέντρα που, εκ των πραγμάτων, είχαν μέχρι σήμερα τον έλεγχο της πληροφόρησης. Δεν είναι δικό μου θέσφατο αυτό: π.χ. ο Τάκης Καμπύλης αυτά υποστήριζε προχθές μέσα από τις στήλες μιας εφημερίδας που «παίζει» στο κέντρο του πολιτικού και οικονομικού συστήματος...
To blogging, εκτός από μια μορφή ριζοσπαστικής παρέμβασης, αλλά και προσωπικής έκφρασης, είναι ένα κανάλι όπου εκφράζονται χιλιάδες πολίτες, οι οποίοι δεν είχαν φωνή στα παραδοσιακά media, αλλά και χιλιάδες καταναλωτές, που δεν είχαν ελπίδα να τους ακούσουν οι εταιρείες. Παρά τις αδυναμίες, τις υπερβολές και τις «παιδικές ασθένειες», η «από τα κάτω» παραγωγή πληροφόρησης και ζύμωσης, είναι ένα ποτάμι χωρίς επιστροφή. Θα ήταν υποκρισία να σας έλεγα ότι παρακολουθώ αυτή την εξέλιξη από τη σκοπιά ενός οργισμένου 25άρη. Πιστεύω, όμως, ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν μπορούν να αντιληφθούν για ποιο λόγο πρέπει να αποδέχονται ότι πρέπει να έχει τόσο χρόνο στη διάθεσή του για να βγάζει «διαγγέλματα» στον ελληνικό λαό ο Κίμωνας Κουλούρης, ή ο Μάκης Γιακουμάτος. Όπως, επίσης, φαίνεται ότι ασκούν μεγάλη πίεση οι χιλιάδες καταναλωτές, που θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τις κακές υπηρεσίες που λαμβάνουν από μεγάλες εταιρείες, οι οποίες αγνοούν τα παράπονα και τις υποδείξεις...
Χιλιάδες πολίτες, ή καταναλωτές έχουν θέματα, που δεν μπορούν να θέσουν μέσω των συμβατικών διαδικασιών. Το Internet (και το blogging) δίνουν διεξόδους και προσφέρουν κανάλια εκτός του παραδοσιακού ελέγχου. Το ζητούμενο είναι να διερευνήσουμε τις τεχνικές, τα συν και τα πλην, ενός κύματος που έρχεται. Λίγο πιο νωρίς, ή –ως συνήθως στην Ελλάδα- λίγο πιο αργά... Σας καλώ στις 21 Ιουνίου, στην εκδήλωση που οργανώνει η εφημερίδα «Κέρδος» με την Communication Effect. Στην πορεία προς την εκδήλωση, θα πούμε περισσότερες λεπτομέρειες. Φυσικά, είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλιά και οι υποδείξεις σας. Αφού «απλώνουμε τραχανά», ας το κάνουμε σωστά...
Ωστόσο, για πρώτη φορά έχουμε ένα «κανάλι», που επιτρέπει σε πολίτες να εκφρασθούν, χωρίς αυτό να είναι εύκολο να χειραγωγηθεί από τα κέντρα που, εκ των πραγμάτων, είχαν μέχρι σήμερα τον έλεγχο της πληροφόρησης. Δεν είναι δικό μου θέσφατο αυτό: π.χ. ο Τάκης Καμπύλης αυτά υποστήριζε προχθές μέσα από τις στήλες μιας εφημερίδας που «παίζει» στο κέντρο του πολιτικού και οικονομικού συστήματος...
To blogging, εκτός από μια μορφή ριζοσπαστικής παρέμβασης, αλλά και προσωπικής έκφρασης, είναι ένα κανάλι όπου εκφράζονται χιλιάδες πολίτες, οι οποίοι δεν είχαν φωνή στα παραδοσιακά media, αλλά και χιλιάδες καταναλωτές, που δεν είχαν ελπίδα να τους ακούσουν οι εταιρείες. Παρά τις αδυναμίες, τις υπερβολές και τις «παιδικές ασθένειες», η «από τα κάτω» παραγωγή πληροφόρησης και ζύμωσης, είναι ένα ποτάμι χωρίς επιστροφή. Θα ήταν υποκρισία να σας έλεγα ότι παρακολουθώ αυτή την εξέλιξη από τη σκοπιά ενός οργισμένου 25άρη. Πιστεύω, όμως, ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν μπορούν να αντιληφθούν για ποιο λόγο πρέπει να αποδέχονται ότι πρέπει να έχει τόσο χρόνο στη διάθεσή του για να βγάζει «διαγγέλματα» στον ελληνικό λαό ο Κίμωνας Κουλούρης, ή ο Μάκης Γιακουμάτος. Όπως, επίσης, φαίνεται ότι ασκούν μεγάλη πίεση οι χιλιάδες καταναλωτές, που θέλουν να διαμαρτυρηθούν για τις κακές υπηρεσίες που λαμβάνουν από μεγάλες εταιρείες, οι οποίες αγνοούν τα παράπονα και τις υποδείξεις...
Χιλιάδες πολίτες, ή καταναλωτές έχουν θέματα, που δεν μπορούν να θέσουν μέσω των συμβατικών διαδικασιών. Το Internet (και το blogging) δίνουν διεξόδους και προσφέρουν κανάλια εκτός του παραδοσιακού ελέγχου. Το ζητούμενο είναι να διερευνήσουμε τις τεχνικές, τα συν και τα πλην, ενός κύματος που έρχεται. Λίγο πιο νωρίς, ή –ως συνήθως στην Ελλάδα- λίγο πιο αργά... Σας καλώ στις 21 Ιουνίου, στην εκδήλωση που οργανώνει η εφημερίδα «Κέρδος» με την Communication Effect. Στην πορεία προς την εκδήλωση, θα πούμε περισσότερες λεπτομέρειες. Φυσικά, είναι ευπρόσδεκτα τα σχόλιά και οι υποδείξεις σας. Αφού «απλώνουμε τραχανά», ας το κάνουμε σωστά...
2 comments:
Πολύ λίγοι έλληνες πολιτικοί διατηρούν blog.
Ατυχέστατη επιλογή ημερομηνίας: είναι η μέρα της δίκης του blogme.gr
Post a Comment