Wednesday, November 28, 2007

Τα blogs επιτίθενται στη viral «ομορφιά» του Dove


Το Dove και η Unilever έκαναν διάνα με την καμπάνια της «πραγματικής ομορφιάς», που δείχνει τις κυρίες με τις συνήθεις αναλογίες γυναικών, που απέχουν από τις διαστάσεις των ανορεξικών μοντέλων.

Ωστόσο, όταν η Dove θέλησε να «χοντρύνει το παιγνίδι», κάνοντας και viral, τότε συνάντησε την αντίδραση των bloggers, αλλά και της διαφημιστικής αγοράς με τις mainstream διαφημίσεις.

Το θέμα, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ, έχει ενδιαφέρον και είναι γουστόζικο…

(η φωτο είναι από το flickr.com)

1 comment:

Anonymous said...

Μέχρι να μάθουν οι εταιρείες τα ισχύοντα στο blogging, θα κάνουν πολλές πατάτες...