Tuesday, December 18, 2007

Γίνε διαφημιστής από το σπίτι: περίπτωση Dove

Θα έχετε ακούσει πολλά ή, αν δεν έχετε υπόψη σας κάτι, έχει ενδιαφέρον η «ιδέα» της καμπάνιας του Dove, να ζητήσει δημιουργικές προσεγγίσεις για την επικοινωνία του γνωστού σαπουνιού.

H «επιδημία» της εμπλοκής του καταναλωτή στην επικοινωνία των προϊόντων που καταναλώνει τείνει να εξαπλωθεί. Θα δούμε πολύ επιτυχημένα εγχειρήματα. Ασφαλώς, θα συναντήσουμε και υπερβολές, αστοχίες και «κρυάδες».

Το «παιχνίδι», πάντως, ανοίγει…

3 comments:

Anonymous said...

Εχουμε ήδη πολλούς διαφημιστές, δεν χρειαζόμαστε άλλους.

ανεστης said...

Ναι φίλε (εσύ ο αποπάνω) αλλά μπορεί να έχεις τους λάθος διαφημιστές.

Anonymous said...

not the majority opinion ..