Θα έχετε ακούσει πολλά ή, αν δεν έχετε υπόψη σας κάτι, έχει ενδιαφέρον η «ιδέα» της καμπάνιας του Dove, να ζητήσει δημιουργικές προσεγγίσεις για την επικοινωνία του γνωστού σαπουνιού.
H «επιδημία» της εμπλοκής του καταναλωτή στην επικοινωνία των προϊόντων που καταναλώνει τείνει να εξαπλωθεί. Θα δούμε πολύ επιτυχημένα εγχειρήματα. Ασφαλώς, θα συναντήσουμε και υπερβολές, αστοχίες και «κρυάδες».
Το «παιχνίδι», πάντως, ανοίγει…
3 comments:
Εχουμε ήδη πολλούς διαφημιστές, δεν χρειαζόμαστε άλλους.
Ναι φίλε (εσύ ο αποπάνω) αλλά μπορεί να έχεις τους λάθος διαφημιστές.
not the majority opinion ..
Post a Comment