Ένα εκατομμύριο πολίτες του κόσμου είχαν υπογράψει μέσα σε επτά μέρες την καμπάνια για το Θιβέτ. Δηλαδή, περίπου 110 υπογραφές μέσα σε κάθε λεπτό της ώρας… Αυτή είναι η δύναμη του Internet και των social media, χωρίς να ξεχνάμε ότι η διεθνής αντίδραση ξεκίνησε από την Αρχαία Ολυμπία, κατά την Αφής της Φλόγας των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου.
Ο συνδυασμός διαδικτυακής καμπάνιας με ενέργειες στον «πραγματικό» κόσμο προσφέρουν αποτελεσματικότητα, που είναι απίθανο να γίνει δυνατή χωρίς τα social media. Με την ευκαιρία, να ρίξουμε μια ματιά στο Αvaaz.org, που έχει δημιουργηθεί για να οργανώνει παγκόσμιες καμπάνιες. Για την Ουγκάντα, τη Μυανμάρ, το Θιβέτ,… Τα πράγματα έχουν πάρει άλλη τροπή, καθώς ο όγκος που μπορεί να προσφέρει το Διαδίκτυο, είναι ασύλληπτος.
[η φωτό είναι από το Avaaz.org και απεικονίζει τη Βιρμανία (Μυανμάρ) μετά τον κυκλώνα...]
No comments:
Post a Comment