Παρακολουθώ το Business Week χρόνια και το θεωρώ το πιο προχωρημένο business περιοδικό σε θέματα τεχνολογίας. Παρόλο που φαίνεται ότι, εδώ και δύο χρόνια, αντιμετωπίζει την κρίση που περνά ο Τύπος, στο τελευταίο του τεύχος δείχνει ένα στοιχείο της οπτικής του: συγκρίνει τη σημερινή κατάσταση των social media, με αυτή τριών χρόνων πριν, όταν είχε κάνει μια έρευνα για τα blogs.
H σύγκριση φέρνει στην επιφάνεια αρκετά ενδιαφέροντα συμπεράσματα: τα megablogs, όπως της Arianna Huffington, το Twitter, αλλά και ο καλπασμός του Facebook, είναι τα στοιχεία που άλλαξαν το «γήπεδο», σε σύγκριση με την «ρομαντική εποχή» των μοναχικών bloggers…
1 comment:
Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι άλλαξε στην Ελλάδα τα τρία τελευταία χρόνια
Post a Comment