Οι μεγάλοι Οργανισμοί (εταιρεία, κρατικοί, κόμματα, κλπ) είναι πολύ επιφυλακτικοί στο να επενδύσουν στα social media, όχι μόνο στην Ελλάδα , αλλά και διεθνώς. Ένα «μειονέκτημα» των social media είναι ότι δεν είναι εύκολα μετρήσιμη η επιρροή τους.
Λίστες με κατάταξη των blogs λειτουργούν περισσότερο για λόγους εντυπωσιασμού, καθώς δεν υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία ή –τουλάχιστον- δεν υπάρχουν αντικειμενικά στοιχεία που να είναι διαθέσιμα.
Σε αυτήν την κατεύθυνση κινείται η ανάλυση του Lloyd Gofton. Αν δεν έχετε χρόνο να τη δείτε ολόκληρη, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις βασικές παρατηρήσεις του, που είναι οι παρακάτω:
1. There is no killer metric.
2. Track anything possible to glean insight.
3. Social media is not just about numbers.
4. It's all relative (focus on benchmarking and trends).
5. Measuring social media does not = ROI for social media.
6. View monitoring social media as a social intelligence programme, involving the world's biggest focus group.
*η φωτο είναι από το flickr*
1 comment:
Social media στην Ελλάδα. Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας...
Post a Comment