Η International Public Relations Association (IPRA) πραγματοποιεί ένα συνέδριο στη Σόφια (13/2/2009), αλλά, μάλλον, δεν θα έχει επιτυχία. Όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά κυρίως επειδή θέλει να αναπτύξει στη Βουλγαρία προβληματισμό για τα social media, με ατζέντα που ταιριάζει στη Νέα Υόρκη ή στο Λονδίνο. Ούτε καν στη Ρώμη… Πώς να «ακουμπήσει» την Αθήνα, τη Σόφια, το Βουκουρέστι;
Όσο και να κολακεύεται μια μικρή ομάδα του πληθυσμού, τα social media στα Βαλκάνια, έχουν ακόμα πολύ δρόμο… Οι σχέσεις των παραδοσιακών media με την πολιτική και την οικονομική εξουσία, η μεγάλη ισχύς της μη ρυθμισμένης τηλεόρασης, η μικρότερη από τη δυτική Ευρώπη διείσδυση του Internet, είναι επαρκείς λόγοι, ώστε τα social media να είναι ένας πολύ ζωηρός, αλλά μικρότερος «παίκτης».
Είναι βεβαίως «παίκτης», αλλά, π.χ., στο Βατοπέδι, αποδείχθηκε ότι δεν ήταν αρκετός… Κατά τα άλλα, όποιος έχει χρόνο και διάθεση, ας δει την agenda του συνεδρίου της Σόφιας (που προβλέπω, παρότι είμαι μέλος της IPRA, ότι θα είναι κατώτερο των προσδοκιών των οργανωτών). Τα social media έχουν ισχυρή δυναμική, αλλά εδώ είναι -ακόμα- Μπαλκάνια…
*η φωτο είναι από το flickr*
2 comments:
"consumer protection and exploitation of Web 3.0 as a communication tool"
έφτασε στην Βουλγαρία το web 2.o και πήγαμε και στο τρία?
κρίμα για την αστοχία, διαβάζοντας το IPRA summit paper είδα πολύ δυνατές απόψεις. Έχεις απόλυτο δίκιο. Εδώ είναι Βαλκάνια!
Δημήτρη,
η εκδήλωση του IPRA αφορά τη ΝΑ Ευρώπη και την Ελλάδα.. Το σχόλιό σου (όπως και το δικό μου) για το Web 3.0 δεν αφορά μόνο τη Βουλγαρία, αλλά και μεγάλο μέρος της ευρύτερης περιοχής.
καλές γιορτές , με έμπνευση
Post a Comment