Αλλοι ασχολούνται με την απομυθοποίηση του Obama, (λόγω Γάζας, λενε) και άλλοι με τις μουσικές εκδηλώσεις στην Washington. Οσο και αν έχουν μετανοιώσει κάποιοι γιατί υποστήριξαν φανατικά την συγκεκριμενη υποψηφιότητα, όσο κι αν αποδειχθεί "λιγότερος" των (υπερβολικών) προσδοκιών, θα μείνει στην Ιστορία.
Πρώτον, γιατί κατάφερε να γίνει Πρόεδρος ένας Αφροαμερικανός και, μάλιστα, ως ώριμη επιλογή των καιρών. Όχι από καραμπόλα. Δεύτερον, γιατί, μέσω της υποψηφιότητάς του, εκφράσθηκε η επανάσταση στην πολιτική επικοινωνία. Που δεν μπορούσε να εφράσει ούτε η Hillary, ούτε ο McCain. Ο Obama ανακηρύχθηκε κάποια στιγμή, πριν τις εκλογές, από το Advertising Age, ως το brand της χρονιάς. Η προσωπικότητά του, αποτέλεσε ένα "προϊόν" που αξιοποίησε στο έπακρο τις δυνατότητες των social media και σάρωσε τις παραδοσιακές πρακτικές πολιτικής επικοινωνίας...
Πιο πολύ ανέδειξαν τα social media τον Obama, παρά το αντίστροφο. Οι αναλύσεις είναι παρά πολλές , είχαμε γράψει και εμείς εδώ στο knowhow.gr. Ωστόσο υπάρχουν αναλύσεις βάθους στο Wired, Economist, κλπ... Από αυτή την άποψη θα είναι ενδιαφέρουσα και επίκαιρη η εκδήλωση του Ινστιτούτου Επικοινωνίας στις 18 Φεβρουαρίου με θέμα "Social Media και επικοινωνία".
*photo via flickr*
2 comments:
kali epityxia!!!
Εγώ νομίζω ότι κάθε εκλογές ακι κάθε Πρόεδρος -ειδικά στις ΗΠΑ- ουσιαστικά εκλέγεται μέσα από την προβολή των μέσων ενημέρωσης.
Post a Comment