H «Παλαιοκώστας Airlines» έχει κάνει διάχυτη την εντύπωση ότι η διαφθορά έχει φθάσει πολύ βαθιά και ανταγωνίζεται την ανικανότητα των κρατικών αξιωματούχων. Μια άλλη πλευρά αυτής της κατάστασης είναι η εξής: η χώρα έχει πραγματοποιήσει πανάκριβες επενδύσεις σε ηλεκτρονικά συστήματα ενίσχυσης της διακυβέρνησης, το λεγόμενο e-government. Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί από το 1990 μέχρι σήμερα…
Το C4I, που θα είχε ρόλο στην υπόθεση Παλαιοκώστα, δεν λειτούργησε ποτέ, όχι μόνο για λόγους συμβάσεων, αλλά και επειδή αρκετοί που έπρεπε να το λειτουργήσουν εκ των κρατικών λειτουργών, έκαναν ό,τι μπορούσαν για να μην δουλέψει. Τι έχει γίνει με τα συστήματα μηχανογράφησης της υγείας; Μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία είναι αυτή που αφορά τα συστήματα πολεοδομίας…
Θα επανέλθουμε... Όσο περνά ο καιρός και οξύνεται η πολιτική κρίση, τόσο η διαφθορά γίνεται ισχυρότερος παράγοντας, σε σχέση με την ανικανότητα…
*photo via flickr*
2 comments:
τα έργα δεν γίνονται για τους πολίτες, αλλά τις επιτροπές αξιολόγησης... Και τις επιτροπές παραλαβής.. Θα ξέρετε κάποια μέλη τέτοιων επιτροπών..
Δε θα συμφωνήσω για το C4I, αλλά πολύ απλά τι έκανε ο έλεγχος του εναέριου αττικού χώρου; Όταν το κράτος λειτουργεί αποσπασματικά ακι οι υπηρεσίες μοιάζουν να συγκρούονται μεταξύ τους, γιατί είναι άσχετες εμείς τι να πέριμένουμε; Η δασική Υπηρεσία μήνυσε το Δήμο Αθηναίων, γιατί κανείς δε θέλει να συνεργαστεί.
Post a Comment