Η επέκταση του Internet, σε συνδυασμό με την κρίση, δεν πλήττει μόνο τις εφημερίδες και όλα τα κλασσικά Μέσα, ακόμα και την τηλεόραση. Θίγει και το μέχρι σήμερα μοντέλο της επικοινωνίας/διαφήμισης.
Στις Κάννες παρουσιάστηκε ένα βιβλίο με τίτλο «Οι δημόσιες σχέσεις είναι νεκρές», ενώ έχω διαβάσει δεκάδες posts σοβαρών παγκόσμιων αναλυτών, που επιχειρηματολογούν για ποιο λόγο το μοντέλο που μέχρι τώρα επικρατούσε στις καμπάνιες προβολής, τείνει προς το τέλος του.
Ο επικεφαλής της καμπάνιας του Obama, αυτού, δηλαδή, που άλλαξε ριζικά το μοντέλο της μεγαλύτερης προεκλογικής καμπάνιας του κόσμου, αλλάζει κάπως τα παραπάνω, όταν λέει ότι πρέπει να σεβαστούμε την «παλιά σχολή».
Οι τάσεις, πάντως, είναι σαφείς και οι γνώμες που ακούμε είναι πάρα πολλές και μας ζαλίζουν… Είμαστε στη μέση του ποταμού, τα κύματα είναι πανίσχυρα, ο θόρυβος πολύ μεγάλος, αλλά πρέπει να συζητήσουμε.
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μέρος της μάχης εξελίσσεται γύρω από το Κράτος: ποιος τομέας που είναι σε δυναμική μετάβαση, θα εξασφαλίσει περισσότερη «υποστήριξη». Δίκοπο μαχαίρι… Η υποστήριξη (δείτε τη μείωση των τιμών των αυτοκινήτων) βοηθάει πρόσκαιρα το παλιό μοντέλο, αλλά δεν μπορεί να το διατηρήσει στον «αφρό», αν η παγκόσμια αγορά έχει πάρει την κατεύθυνση του μέλλοντος.
No comments:
Post a Comment