Wednesday, July 15, 2009

Requiem (;) για το Business Week

Ένα καταπληκτικό περιοδικό, με 80 χρόνια πορεία, πωλείται για ένα δολάριο! Το Business Week ήταν για πολλά χρόνια ένα «αντίβαρο» στη στρυφνή, «δυσκοίλια» γραφή του Economist. Tα αγόραζα και τα δύο και τα απολάμβανα ως «ντουέτο». Όταν γινόταν βαρετός ο Economist, έσπευδα στο BW, που ήταν πιο ανάλαφρο, με χρώματα –είχε πιο φανταιζί δημοσιογραφία, αλλά πάντα μέσα στο πλαίσιο της αγγλοσαξονικής δεοντολογίας.

Ήταν πάντοτε το πιο πρωτοπόρο περιοδικό σε θέματα κάλυψης της τεχνολογίας. Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν πάντοτε η (αμερικανική) άποψή του για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Η κατιούσα φάνηκε, όταν το 2005 περίπου κατήργησε την ευρωπαϊκή έκδοση. Η σημερινή φάση που περνάει, μάλλον μοιραία, μας προκαλεί να σκεφτούμε την απώλεια που έχει η κοινωνία, όταν χάνονται παραδοσιακά μικρά «γήπεδα» της αξιοπρεπούς δημοσιογραφίας…

2 comments:

Yannis Larios said...

Για δες σύμπτωση!
Και εγώ τα αγοράζω μαζί για τους ίδιους λόγους Economist-BW !!

Το πιο πρόσφατο τεύχος έχει τίτλο "ΡRethinking Retirement"... Λες να είχε και δεύτερο (προφητικό) νόημα;

Ελπίζω να μην το χάσουμε πάντως. Η μεταφορά του σε αποκλειστικώς ηλεκτρονική πλατφόρμα θα ήταν δυστυχώς πλήγμα.

stathis said...

@larios

ολα αυτά μας θυμίζουν τη συζήτηση που ΔΕΝ γίνεται στην Ελλάδα, για ορισμένες αξίες της 'παραδοσιακής' δημοσιογραφίας που ΔΕΝ πρέπει να χαθούν.
Εδώ μιλάμε για παγκοσμίως πρωτότυπους νόμους σχετικά με τα blogs, που ΔΕΝ μπορούν να αποκαστησουν τις αξίες που χάνονται. Επειδή χάνονται για άλλους λόγους