Η λειτουργία ενός site και μερικών διευθύνσεων e-mail δεν είναι πλέον αρκετές για την υποστήριξη της ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Οι σοβαρές και φιλόδοξες εταιρείες οφείλουν πλέον να έχουν στρατηγική για την παρουσία τους στο Internet… Και αυτή η στρατηγική δεν είναι υπόθεση ενός τεχνικού συμβούλου, αλλά του top management της επιχείρησης.
Μια πρόσφατη έρευνα της Mc Kinsey δείχνει τις τάσεις, τις αντιλήψεις των διευθυνόντων συμβούλων, τα σχέδια για επενδύσεις. Όντας και εγώ μέλος του panel των ερωτηθέντων, παρακολούθησα τον προβληματισμό των επιχειρήσεων για την κατεύθυνση του Web 2.0. Όσοι δεν είστε ικανοποιημένοι από τις συζητήσεις για τους κουκουλοφόρους ή τις επενδύσεις του Αγάπιου Σημαιοφορίδη -και είστε αρκετοί- ρίξτε μια ματιά στην έρευνα... Τα συμπεράσματά της αφορούν όλες τις επιχειρήσεις και όλα τα στελέχη...
Δείτε την έρευνα εδώ
3 comments:
μΕ αυτή την κατάσταση στο ADSL, σιγά μην επενδύσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις....
Δεν ξέρω αν είμαι μέσα στο θέμα αλλά για δείτε αυτό!!!
http://fatsimare.net/profile
Η καλύτερη δουλειά πολλών ελλήνων επιχειρηματιών είναι να βρίσκουν άκρη με την εφορία. Τι να τις κάνουν τις επενδύσεις στο Web 2.0?
Post a Comment