Thursday, May 31, 2007

Νέες τάσεις σε design, αρχιτεκτονική, style , μόδα, κλπ




Τα ελληνικά celebrities πάσχουν από έναν νεοπλουτισμό στο style και ένα δίλημμα: αν θα είναι συμβατά με την απαραίτητη παρουσία στα μπουζουξίδικα, ή με αυτά που τους λένε οι ευρωπαίοι στυλίστες τους. Γι’ αυτό και είναι ολοφάνερος ο διχασμός προσωπικότητας...

Ωστόσο, εμφανίζονται ολοένα και περισσότεροι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθήσουν τις διεθνείς τάσεις στο style και στην αισθητική. Οι δημόσιες επενδύσεις δεν συμβάλλουν, μετά το 2004, στην ενίσχυση του γούστου, αλλά υπάρχει ένα σοβαρό «αντίβαρο» από τις ιδιωτικές επενδύσεις. Άτομα, οικογένειες, επιχειρήσεις, ολοένα και περισσότερο επενδύουν στο να νοιώθουν πιο όμορφα, εδώ στην Ελλάδα που ζούν, που ζούμε όλοι μας...

Δύο καλές εφημερίδες (Athens Voice, LiFO), αρκετά καλά μέρη (από το Μουσείο Μπενάκη, έως το ΔΕΣΤΕ και το Bios), συμβάλουν, ώστε η διεκδίκηση του καλύτερου γούστου να μην είναι υπόθεση μόνο μιας ελίτ και των πλουσίων. Η κρίση στα πανεπιστήμια ενδέχεται να ωθήσει αρκετούς νέους να αναζητήσουν την προσωπική τους διαδρομή στο δικαίωμα για μια πιο ωραία ζωή. Από αυτή την άποψη, αποτελεί ευχάριστη έκπληξη ένα περιοδικό free press που εκδίδουν φοιτητές, με το όνομα «Καλειδοσκόπιο».

Με την ευκαιρία, ας ρίξουμε μια ματιά στο τελευταίο φύλλο της Athens Voice και στο άρθρο του Στ. Τσιτσόπουλου, που αναφέρεται στις τάσεις του καλοκαιριού σε θέματα μόδας, design, style κλπ, και το οποίο βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.athensvoice.gr/178/12519/7/7/7/showdoc.html.

1 comment:

Anonymous said...

Πώς μπορεί να ξεκινήσει μια καμπάνια κατά του νεοπλουτισμού και της κακογουστιάς; Αυτά τα δύο δεν ταυτίζονται, αλλά στην Ελλάδα συχνά πάνε μαζί..