Tuesday, January 01, 2008
Τι είδε ο Γιαπωνέζος στα blogs…
Η Ιαπωνία δεν είναι μια τυπική χώρα, απ’ όπου κάποιος μπορεί να βγάλει εύκολα συμπεράσματα για την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Η χρήση, όμως, των blogs και των social media από ισχυρές ιαπωνικές επιχειρήσεις, είναι μια εξέλιξη που μας αφορά, καθώς είναι ένα «μικρόβιο» που μπορούν να το μεταδώσουν σύντομα σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιούνται.
Στο άρθρο του Newsweek να μην δούμε μόνο τις θετικές εμπειρίες, αλλά και το πάθημα της τεράστιας (και πρωτοπόρου στα τεχνολογικά) DoCoMo, που έκανε πίσω καθώς το «ξάνοιγμα» στην μπλογκόσφαιρα, έφερε στην επιφάνεια παράπονα πελατών…
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment