Κάποιοι θεωρούσαμε ότι το Internet θα δώσει νέα ορμή στο κείμενο, ένα μέρος από αυτή που στέρησε η τηλεόραση από τα έντυπα media…
Κι' όμως, φαίνεται ότι έχει βάση η εκτίμηση ότι το video μέσα από το Internet θα «πάρει το scalp» του γραπτού λόγου, ίσως γιατί οι περισσότεροι καταναλώνουμε πιο εύκολα την εικόνα από το κείμενο.
Ας δούμε όμως τι λέει
η ανάλυση κάποιου που το έχει σκεφτεί περισσότερο.
1 comment:
Να "καταπιεί" το γραπτό λόγο, το βρίσκω προσωπικώς απίθανο. Θα συνυπάρξουν και τα δύο.
Το βίντεο θα είναι περισσότερο προτιμητέο για συγκεκριμένο κοινό (πιθανόν για την πλειονότητα) κι ο γραπτός λόγος για άλλο κοινό.
Με άλλα λόγια, αναλόγως του κοινού και του θέματος που παρουσιάζεται, θα προτιμάται είτε το ένα είτε το άλλο -αυτό όμως δεν είναι που γίνεται ανέκαθεν στο μάρκετινγκ; ;-)
Post a Comment