![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLYC5bL8VpJngJs8hdFIIPn86lOpXxL2-1BGIMMPWKlgkUFw17wKtVNNVSGQcx7JgtXjZ3JAUjOKRPdklDhdR2zwd351uZHMpF7DA6MfmLgGnASTRV_KHllTSmAJVMofR1qS7c/s320/blogParask.jpg)
Πέρα από το να σας μεταφέρουμε τις διεθνείς εμπειρίες, είναι χρήσιμο να κάνουμε αναφορές και στα δικά μας: υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από Επιχειρήσεις, Οργανισμούς, Πρόσωπα (π.χ., πολιτικούς) για interactive υπηρεσίες και online marketing, αλλά… Οι παρατηρήσεις είναι τρεις:
1.Χρειάζεται πολύ μεγάλος χρόνος επώασης, ώστε ο ενδιαφερόμενος να πάρει την απόφαση (άρα, γράφει κόστος ο provider για όσο διάστημα καθυστερεί η απόφαση).
2.Τα έργα που ανατίθενται είναι συνήθως εντυπωσιακά και πολύ μεγάλης σημασίας για την Επιχείρηση, τον Οργανισμό, το Πρόσωπο που τα αποφασίζει, ωστόσο συνήθως το budget τους είναι μικρό, σε σχέση με τα κλασσικά έργα επικοινωνίας.
3.Ο πιο σημαντικός κρίκος σε αυτή τη διαδικασία είναι η εκπαίδευση του πελάτη (των στελεχών, του διευθύνοντος κλπ), ένα έργο που δεν εντοπίζεται πάντοτε με αυτή τη διάσταση: training.
(η φωτο είναι από το flickr.com)
No comments:
Post a Comment