Όσοι παρακολουθούν την κινητή τηλεφωνία από καταβολής της, πρέπει να παραδεχθούν ότι είναι η πρώτη φορά που μια συσκευή –μιλάμε για το iPhone- δημιουργεί νέα δεδομένα στην υπηρεσία.
Παρότι είναι αρκετά «αμερικάνικη», η προσέγγιση του Business Week, εντούτοις τοποθετεί τα δεδομένα σε ενδιαφέρουσα βάση.
Η νέα συσκευή, που έχει, πάντως, μαζί της όλη την «ομπρέλα» του Mac, του iPod / iTunes και του Steve Jobs, δημιουργεί ένα νέο χώρο για τους marketers…
(η φωτο είναι από το flickr.com)
1 comment:
Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι αυτό που δεν έχει... γίνει αλλά, πιστεύω, θα γίνει μόλις κυκλοφορήσει το iPhone στην Ελλάδα.
Και αυτό είναι οι υψηλές πωλήσεις ενός κινητού που:
(1) δεν στέλνει email και sms σε ελληνικά
(2) δεν έχει αναφορά παράδοσης
(3) έχει δέκτη GPS μεν, αλλά δεν υπάρχει αυτήν τη στιγμή διαθέσιμο software πλοήγησης που να είναι συμβατό
(4) συνδέεται στο PC μόνο με καλώδιο USB [hellooo? bluetooth... infrared]
(5) δεν υποστηρίζει τις υπηρεσίες της εταιρείας που το παρέχει [Vodafone menu, Vodafone live, Vodafone MMS, Vodafone WAP]
(6) δεν έχει υποδοχή για κάρτα μνήμης
Παρόλα αυτά, θα πουλήσει τρελά πιστεύω. User experience... What's in a brand name?...
Post a Comment