Μια πολύ πρόσφατη έρευνα της μεγαλύτερης και ισχυρότερης εταιρείας συμβούλων McKinsey δείχνει τις τάσεις στο χώρο των επενδύσεων στο Internet και τις υπηρεσίες του Web 2.0. Η κατάσταση βελτιώνεται σε σχέση με το 2007, ωστόσο αρκετές επιχειρήσεις έχουν επιλέξει τη διακριτική παρακολούθηση του θέματος.
Η έρευνα της McKinsey επιβεβαιώνει τη θέση που έχει κατ’ επανάληψη υποστηριχθεί από αυτές εδώ τις γραμμές, ότι, δηλαδή, το πιο σημαντικό εμπόδιο δεν είναι το απαιτούμενο κεφάλαιο, αλλά το χάσμα κουλτούρας: οι ηγεσίες των επιχειρήσεων δεν έχουν συνειδητοποιήσει την αξία του Web 2.0 για την απόδοση των επενδύσεων, οι ηγέτες δεν εμπνέουν το προσωπικό.
*η φωτο είναι από το flickr*
1 comment:
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι θα έλεγε μια έρευνα με τα χαρακτηριστικά McKinsey, που θα αφορούσε την Ελλάδα...
Post a Comment