H Sony, μια εταιρεία-μύθος στις ηλεκτρονικές συσκευές ψυχαγωγίας, φαίνεται ότι είναι μεγάλο "θύμα" του interactivity. To Walkman έχασε κατά κράτος από το iΡod, και τώρα φαίνεται -σύμφωνα με τους Financial Times- ότι θα μετρήσει απώλειες και από την ανάπτυξη του Kindle της Amazon .
Η μετάβαση στην εποχή του Web 2.0, της mobile πλατφόρμας και των social media είναι ισοπεδωτική ακόμα και για εταιρείες που ήταν icons στο χώρο των ηλεκτρονικών. Disruption technology, stupid θα έλεγαν όσοι έχουν συνηθίσει στα τσιτάτα.
*Η φωτό είναι από το flickr*
No comments:
Post a Comment