Μιλώντας με διευθύνοντες εταιρειών ή γνωστούς πολιτικούς για τα social media, η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζω είναι να τους πείσω ότι το «παραμύθιασμα» σ’ αυτούς τους χώρους είναι βόμβα υδρογόνου. Αν μια εταιρεία ή ένας πολιτικός, επιχειρήσει να περάσει ψέματα ή μισές αλήθειες, στο blog του ή στο Facebook ή στο YouTube, τότε παίρνει μεγάλο ρίσκο.
Η δυσπιστία των επιχειρηματιών και των πολιτικών, οφείλεται στην κυρίαρχη κουλτούρα που έχουμε στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα:
-θεωρούν ότι το μοντέλο ελέγχου και αυτολογοκρισίας των συμβατικών media, μεταφέρεται αυτομάτως στα new media,
-ζούμε σε μια χώρα που κατά Θ. Πάγκαλο, είναι βαθύτατα υποκριτική. Άρα, εύκολα μπαίνουμε στον πειρασμό να κάνουμε το blog μας ή το YouTube κανάλι για να περνάμε ψέματα, να κρύβουμε τα συμφέροντα που εκπροσωπούμε, κλπ.
Δεν παίρνουν τον ορό της αλήθειας όσοι γράφουν στα social media, αλλά πρέπει να είναι ανοικτοί, ειλικρινείς και διαφανείς (open, honest and transparent). Για αυτοπροστασία...
Με την ευκαιρία, ας δούμε κάποιες συμβουλές για τη χρήση του Twitter από έναν άνθρωπο της Edelman, ο οποίος ασχολείται με το interactive marketing. Οι συμβουλές απευθύνονται προς επιχειρήσεις, ωστόσο είναι προφανές το μήνυμα.
*η φωτο είναι από το flickr*
No comments:
Post a Comment