Αν έχετε βαρεθεί να ακούτε για τον Obama, τότε να δώσετε προσοχή στο σημείο που λέει το κείμενο του Newsweek για τη «βουτιά στην κοινή γνώμη». Ήταν μια έκφραση του Abraham Linkoln, που είναι ο ήρωας του Obama. Όσο για το Blackberry, η δημοσιότητα λόγω Obama θα του δώσει ένα καλό πουσάρισμα, τώρα που προσπαθεί να κάνει αντεπίθεση στο iPhone (μεταξύ μας, περιμένω το Storm…).
Αλλά, αν μιλήσουμε για την «βουτιά στην κοινή γνώμη», τότε τα social media προσφέρουν στα μεγάλα brands (είτε είναι η Hewlett Packard, είτε είναι ο Obama) τη δυνατότητα να πάρουν μια γεύση για το τι λέει ο κοσμάκης, οι πελάτες, οι ψηφοφόροι. Χωρίς τη μεσολάβηση media, εταιρειών ερευνών κοινής γνώμης, mystery shopping, και άλλων «ενδιαμέσων» που ενίοτε χρησιμοποιούνται για να «μεταλλάξουν» την πραγματικότητα…
Α, να μην ξεχάσω να πω ότι αυτά σε κάποιο βαθμό ισχύουν και στην Ελλάδα. Για αρκετά μεγάλα brands (εταιρείες καταναλωτικών, εταιρείες που πάλαι ποτέ λέγονταν «κοινής ωφελείας», ισχυρά πολιτικά πρόσωπα). Αν είχε κατανοήσει τα παραπάνω ο Δημήτρης. Αβραμόπουλος, τότε θα είχε καταλάβει εδώ και μερικούς μήνες, ότι η αυξανόμενη δυσφορία στα social media για τον τομέα της περίθαλψης, θα σκέπαζε κάποια στιγμή το κλίμα ασυλίας που απολάμβανε στα παραδοσιακά media…
2 comments:
Obama, η εκδίκηση του Blackberry απέναντι στο i-phone.
Η δυσαρέσκεια του κόσμου δεν οφέιλεται μόνο στην ποιότητα της πε΄ριθαλψης, ούτε στη δημοσιοποίησής της. Οφέιλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι δεν ανταποκρίνεται στα χρήματα που δίνει ο Έλληνας πολίτης. Από την άλλη ο κόσμος ενοχλείται και τη γνεικότερη απάθεια της κυβέρνησης για την υγεία (βλ. διάλυση του ΟΚΑΝΑ και σχεδια ιδιωτικοποίησής του, βλ. διάλυση μονάδων πρόληψης τοξικότητας, βλ. πληρωμή γιατρών από δημόσιους υπαλλήλους για΄τι εκέινοι μένουν απλήρωτοι επί ένα ολόκληρο χρόνο).
Post a Comment