Ο επικεφαλής του marketing της Hewlett Packard αναφέρεται, στο τρίλεπτο αυτό video, στο πώς αντιλαμβάνεται η εταιρεία του τη νέα στρατηγική για την αξιοποίηση του digital marketing.
Με πολύ απλά λόγια, η επικοινωνία με τον digital κόσμο δεν είναι ένα νέο κομμάτι της καμπάνιας, που προστίθεται σε μια ήδη διαμορφωμένη εκστρατεία. Mε την ανάπτυξη της επικοινωνίας μέσα από το Διαδίκτυο και την αυτοοργάνωση των πολιτών μέσα σ’ αυτό, όπως λέει ο Mike Mendenhall της ΗΡ, τα brands δεν καθορίζονται πλέον από τις καμπάνιες, αλλά μέσα από τους καταναλωτές και τα οικοσυστήματα που αυτοί δημιουργούν –κυρίως μέσα από το internet…
Κάποιοι θα πουν ότι αυτό είναι επιστημονική φαντασία για την Ελλάδα, ίσως, όμως, οι τάσεις δείξουν πως είναι υπερβολικοί στην κρίση τους…
*η φωτο είναι από το flickr*
1 comment:
Όλο και περισσότερες μεγάλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο Internet έχουν αρχίσει και καταλαβαίνουν πόσο μεγάλη είναι η δύναμη των social network sites.Όσο πιο γρήγορα προσαρμόσουν την στρατηγική τους τόσο πιο γρήγορα θετικά αποτελέσματα θα έχουν...Στην Ελλάδα βέβαια είμαστε πολύ πίσω ακόμα.Εδώ υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν ότι το Internet φταίει για όλα τα άσχημα πράγματα και εταιρίες που λένε ότι έχουν σελίδα στο διαδίκτυο και εννοούν e-mail...Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα...
Post a Comment