To Internet δεν αλλάζει το μοντέλο της διαφήμισης, υποστηρίζει το post που σας συστήνουμε… Αμφισβητεί τα ίδια τα θεμέλια της διαφήμισης. Όποιοι περιμένουν ότι, μετά την κρίση, θα επανέλθουμε στα ίδια επίπεδα τζίρων γύρω από την προβολή, κατά τον συγγραφέα, πλανώνται.
Ο πολίτης και ο καταναλωτής, παίρνουν την πληροφορία για τα προϊόντα, τις ιδέες, τις υποθέσεις που τους αφορούν, μέσα από άλλα κανάλια. Τελείως διαφορετικά, από αυτά που μέχρι τώρα μετέφεραν την διαφήμιση, την τηλεόραση, τον Τύπο, το ραδιόφωνο, τα outdoors. Τα banners και οι υπόλοιπες μορφές διαφήμισης στο διαδίκτυο, δεν μπορούν να υποκαταστήσουν τα budgets που αφιερωνόντουσαν στις κλασσικές μορφές διαφήμισης. Πολύ ριζοσπαστική αντίληψη…
Στο συγκεκριμένο post καταγράφονται πολλά σχόλια, οπότε μπορείτε να δείτε και τον αντίλογο, πλούσιο και επιθετικό, πολλές φορές…
No comments:
Post a Comment