Wednesday, May 06, 2009

«Είναι αγκάθι το 2% για τις εκδοτικές επιχειρήσεις», και καμπάνια στο Internet.

Η αρχή του τίτλου αυτής της ανάρτησης προέρχεται από μια τοποθέτηση του Νίκου Χατζηνικολάου στη ραδιοφωνική του εκπομπή, σχετικά με την τροπολογία της κυβέρνησης που θέλει να επεκτείνει τη ρύθμιση του 2%. Να διαχειρίζονται, δηλαδή, αυτό το ποσοστό επί των εσόδων, αφορολόγητο.

Η τοποθέτηση του Ν. Χατζηνικολάου, εκδότη της Real News, βοηθάει στο να γίνει σαφές ότι όσοι αντιτίθενται στο 2% δεν είναι κατ' ανάγκην υποκινούμενοι από τον όμιλο Αλαφούζου, που εξ αρχής είχε αντιταχθεί στην τροπολογία αυτή. Ήδη, ένας αυξανόμενος αριθμός πολιτών υπογράφει στο σχετικό Facebook group και παρακολουθεί το αντίστοιχο blog, ενώ έχει επίσης δημιουργηθεί και λογαριασμός στο Twitter.

O Ν. Χατζηνικολάου σημείωσε ότι αυτή η διάταξη είχε θεσπισθεί, ώστε να έχουν αφορολόγητα χρήματα οι εκδοτικές επιχειρήσεις, προκειμένου να «πληρώνουν» για να αποκτούν ειδήσεις. Μια τέτοια αντίληψη είναι προφανές ότι είναι μακριά από τα αιτήματα των καιρών. Ήδη κάποιοι σημειώνουν στο Facebook group ότι στην εποχή των social media, θα έπρεπε οι συναλλαγές των επιχειρήσεων να δημοσιοποιούνται στο Διαδίκτυο.

Η συζήτηση έχει ανάψει. Το αίτημα για διαφάνεια, στις μέρες του Παυλίδη, δεν είναι μια παραξενιά μερικών cult τύπων…

*photo via flickr*

2 comments:

John Karakatsanis - xblog.gr said...

Άκουσα την άποψη του Ν. Χατζηνικολάου περί αφορολόγητων χρημάτων για να πληρώνουν για ειδήσεις και στην τηλεοπτική του εκπομπή στο Alter τη Δευτέρα.

Νομίζω ότι τόσα χρήματα είναι εξωφρενικά πολλά για να δοθούν για "ειδήσεις".

stathis said...

στο ραδιόφωνο ήταν πιο αναλυτικός.
Είπε και ο Ν.Χ. ότι δεν έχει έννοια πια, είναι εκτός τόπου και χρόνου, να προβλέπονται αφορολογητα για να αγοράζονται ειδήσεις.