
Ο Economist αναφέρεται στις αλλαγές συνολικά στο χώρο των ειδήσεων, και όχι μόνο στον Τύπο. Αυτό δεν διαφοροποιεί την πεποίθηση ότι ο Τύπος αντιμετωπίζει τεράστιες δυσκολίες, κάτι που φαίνεται, π.χ., στην αγορά των ΗΠΑ και της Βρετανίας.
Η Καθημερινή έχει τίτλο στην έρευνά της «Μονό η ποιότητα μπορεί να σώσει τον Τύπο». Το ερώτημα που απασχολεί πολλούς Έλληνες δημοσιογράφους, αλλά και αναγνώστες, είναι τι μέτρα λαμβάνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις media για την αντιμετώπιση μιας κρίσης που σαρώνει τα Μέσα (και ιδίως τον Τύπο) σε όλο τον κόσμο…
*photo via flickr*
1 comment:
ελληνικα media, χμμμμ
Post a Comment