Είναι χρήσιμο λοιπόν, να τσεκάρουμε με επιμονή τα στοιχεία που εισφέρει ο καθένας. Ο Brian Solis, που πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα πολύ καλό βιβλίο, με τιτλο "Putting back the Public in Public Relations" καταθέτει τη δική του άποψη και την τεκμηριώνει με το δικό του τρόπο.
Ο διάλογος επί του συγκεκριμένου θέματος θα μας ακολουθεί για καιρό, πολύ περισσότερο που ως συνήθως στην Ελλάδα , σε μεγάλο βαθμό αναλώνεται σε σλογκαν και φανατισμένες τοποθετήσεις. O Brian Solis πάντως υποστηρίζει, επικαλούμενος στοιχεία της Forrester, ότι η εξέλιξη θα είναι υπέρ του online & mobile marketing, του search marketing, του display advertisement και εις βάρος της παραδοσιακής διαφήμισης. Οι ρυθμοί δεν είναι σεισμικοί, αλλά είναι πολύ ισχυροί, λεει.
2 comments:
αν ήξεραν τα ελληνικά media τι τσουνάμι έρχεται..
γιατί, οι διαφημιστικές το γνωρίζουν;
Post a Comment