Τις προηγούμενες μέρες είχα συζητήσεις με καλούς φίλους/φίλες που εργαζονται σε ελληνικά media και ήλθε 2-3 φορές η συζήτηση στον Economist, επειδή είχα μαζί μου το τελευταίο, πολύ ωραίο όπως πάντα, διπλό τεύχος -το τελευταίο κάθε χρονιάς (όχι την έκδοση που προβλέπει τι θα συμβεί το 2010). Ο Economist σχεδιάζει να έχει 500.000 fans στο Facebook τους επόμενους 6 μήνες και 750.000 followers στο Twitter.
Όσον αφορά τα ελληνικά media, δεν θα σας πω τι μου είπαν οι φίλοι/φίλες μου, που τρώνε το ψωμί τους και το παντεσπάνι τους από αυτά. Είμαι λίγο ρομαντικός και πιστεύω ότι οι 3-4 ελληνικές εκδοτικές επιχειρήσεις που θα κάνουν, έστω και τώρα, μια σοβαρή και ορθολογική επένδυση στο Internet και στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, θα έχουν σοβαρή πιθανότητα να επιβιώσουν.
Δεν είναι δική μου ψευδαίσθηση, αλλά μια υπόθεση εργασίας: δείτε τα πορίσματα της μελέτης της Booz & Co (την έχετε δει πολλές φορές σε αυτό το ιστολογιο) και διαβάστε παρακάτω και τα σχέδια του Economist. Το βρετανικό περιοδικό δεν θα πετύχει εύκολα τους στόχους που αναφέρει, αλλά, παρόλα αυτά, η στρατηγική του είναι επιλογή επιβίωσης και κερδοφορίας.
Economist eyes social network cash boost
By Tim Bradshaw
Published: December 21 2009 02:00 | Last updated: December 21 2009 02:00
The Economist newspaper plans to acquire 500,000 fans on Facebook and 750,000 followers on Twitter within six months, in another sign that traditional publishers are looking to social media as a substantial source of web traffic and new readers.
Readers of The Economist's website will soon be able to log in and make comments using their Facebook identity, through Facebook Connect. Economist.com will also take on features similar to social networks itself, allowing readers to create profile pages and earn a reputation through other users' recommendations of their comments on the site.
Ben Edwards, publisher of Economist.com, hopes that Facebook will help his site acquire new readers and develop a "deeper level of engagement" with existing ones.
"We have a mission online of being the foremost destination for global discussion and debate, which is a social proposition," Mr Edwards told the Financial Times. Making Economist.com more social is "the core of our strategy", he said.
*photo via flickr*
No comments:
Post a Comment