
Η εξέλιξη αυτή ερχεται σε συνέχεια της πρόβλεψης ότι η δημοσιογραφία θα συνεχίσει να υπάρχει παρά την κρίση, αλλά οι δημοσιογράφοι δεν θα δουλεύουν μόνο για media, αλλά και σε εταιρείες όπως η Starbucks, κλπ (δείτε το σχετικό κεφάλαιο από το e-book "Πώς θα είναι το 2012 τα media, το marketing, η δημοσιογραφία, η επικοινωνία").
Με άλλα λόγια η Edelman οργανώνει τη δουλειά της, ώστε να βοηθά τους πελάτες της να παράγουν και οργανώνουν το δικό τους περιεχόμενο (κείμενα, video κλπ). Δείτε περισσότερα εδώ...
No comments:
Post a Comment