Την ίδια στιγμή που τα ΜΜΕ περνούν κρίση σε όλα τα επίπεδα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, βρίσκεται σε εξέλιξη η ρήση των γκουρου "όλα τα brands πλέον, ειναι media companies". Σε αυτή την κατεύθυνση, η μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία δημοσίων σχέσεων, η Edelman, προσέλαβε τον έμπειρο και προβεβλημένο δημοσιογράφο του BBC Richard Sambrook, με το χαρακτηριστικό τίτλο του Chief Content Officer.
Η εξέλιξη αυτή ερχεται σε συνέχεια της πρόβλεψης ότι η δημοσιογραφία θα συνεχίσει να υπάρχει παρά την κρίση, αλλά οι δημοσιογράφοι δεν θα δουλεύουν μόνο για media, αλλά και σε εταιρείες όπως η Starbucks, κλπ (δείτε το σχετικό κεφάλαιο από το e-book "Πώς θα είναι το 2012 τα media, το marketing, η δημοσιογραφία, η επικοινωνία").
Με άλλα λόγια η Edelman οργανώνει τη δουλειά της, ώστε να βοηθά τους πελάτες της να παράγουν και οργανώνουν το δικό τους περιεχόμενο (κείμενα, video κλπ). Δείτε περισσότερα εδώ...
No comments:
Post a Comment