Tuesday, February 09, 2010

Ένα “ψηφιακό” βιβλίο για τα media, τη διαφήμιση, τη δημοσιογραφία και τα social media (μέρος ΙV)

Δημ. Γ. Μαύρος: Πού πάει η “μάχη” Digital Agencies και παραδοσιακών διαφημιστικών

Ο πρόεδρος του PRC Group, πρόεδρος της MRB και εκ των ιδρυτών της διαφημιστικής Spot Tohmson, Δημήτρης Γ. Μαύρος, είναι ο μόνος από την κεντρική επιχειρηματική σκηνή της χώρας, που διατηρεί blog και είναι ενεργός στο Twitter και το LinkedIn (να μη μας διαφύγει ότι είναι και πρόεδρος της Ένωσης Διαφήμισης και Εταιρειών Επικοινωνίας, της ΕΕΔΕ). Η δραστηριότητά του αυτή δεν είναι για τα μάτια του κόσμου. Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με το Δημήτρη για την περυσινή -εξαιρετικά επιτυχή- εκδήλωση του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για τα social media (Μουσείο Μπενάκη, 18 Φεβρουαρίου 2009), ενώ με κάλεσε να συμμετέχω στην προετοιμασία και της φετινής.

Αυτό που πρέπει να σημειώσω είναι, όχι απλώς το ενδιαφέρον του, αλλά το πάθος του να προχωρήσει στην Ελλάδα η αξιοποίηση των social media και του digital marketing. Διαβλέπει την αντίσταση πολλών οργανισμών και επιχειρήσεων στη χώρα μας, τη στιγμή που οι αντίστοιχές τους (και οι μητρικές τους) στο εξωτερικό έχουν ήδη κατανείμει ένα σημαντικό τμήμα του budget τους στο digital communication...

Διαβάστε τη συνέχεια στο knowhow.gr

*photo via flickr*

3 comments:

George Argyrakis said...

Καλησπέρα σας,

Μήπως γνωρίζετε αν και πότε το e-book θα είναι διαθέσιμο σε μορφή .pdf?

Είναι μια πραγματικά ενδιαφέρουσα εκτίμηση για το μέλλον των social media.

Στάθης Χαϊκάλης said...

@George Argyrakis,
σύμφωνα με ..αποκλειστικές πληροφορίες, στις αρχές Μαρτίου.
Πέρα από τη διάθεση χιούμορ, όποιος δηλώνει ενδιαφέρον να το έχει, θα έχει αυτή τη δυνατότητα στις επόμενες μέρες

George Argyrakis said...

Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον

ευχαριστώ