Friday, February 19, 2010

Ένα “ψηφιακό” βιβλίο για τα media, τη διαφήμιση, τη δημοσιογραφία και τα social media (μέρος XV)

9. ΠΩΣ H ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΩΓΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΗΓΕΤΗ

Oι άνθρωποι της επικοινωνίας έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης για το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, όπως το περιγράφει με πειστικό τρόπο ο Richard Edelman.

Έχουν ολοφάνερα μερίδιο στην προβολή των «ηγετών», των επιχειρηματιών και των top managers εκείνων, που αποτέλεσαν τους «μπροστάρηδες» στην δημιουργία και τη συσσώρευση των γενεσιουργών αιτίων της κρίσης: απληστία, έλλειψη ελέγχου και λογοδοσίας…

Οι νέοι ηγέτες θα αναδειχθούν μέσα από την κρίση και έχουν νέα χαρακτηριστικά, όπως πάλι περιγράφει στο blog του ο Richard Edelman.

Οι ηγέτες δεν αρκεί πλέον να άρχουν με ένα στενό κύκλο εμπίστων. Προκειμένου να δημιουργήσουν σχέσεις με το κοινό, τους πελάτες, τους stakeholders, οφείλουν να δημιουργήσουν trust agents, οι οποίοι να μπορούν να χτίσουν εμπιστοσύνη έξω από το «κάστρο» του οργανισμού και της εταιρείας. Η αύξηση της διείσδυσης του Internet και του digital marketing, ενισχύει το ρόλο των trust agents.

*photo via flickr*

1 comment:

K-Top said...

Can an old dog learn new tricks? Κοινώς οι "μεγάλοι" της παλαιάς σχολής μπορούνε να ακολουθήσουν και αν όχι είναι αρκετά έξυπνοι να παραδώσουν σε όσους καταλαβαίνουν πριν τραβήξουν τις εταιρίες τους κάτω?

Πάντως μου άρεσε το principle #4 του Edelman
4) Think long term—invest in research, top talent, new products.

Φαντάζομαι ότι για τον μέσο Έλληνα μεταφράζεται:

Long term = Όταν βγω στη σύνταξη..

invest in research = έψαξα και βρήκα κάτι επιδοτήσεις..

top talent = έχει μπάρμπα τον..

new products = ρε φίλε τα λεφτά της επιδότησης θέλαμε να πάρουμε!