Monday, November 07, 2011

Εχει αξία ενα τυπωμένο βιβλίο ή ‘φύγαμε’ για eBook;

Aναδημοσίευση από comm-effect.gr

Βρέθηκα μπροστά στο δίλλημα  αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες ,  ερώτημα που αφορουσε κάποια non-profit εγχειρήματα αλλά και  επαγγελματικά projects. Δύο πολύ σημαντικές αναλύσεις ώθησαν τους συνεργάτες μου και εμένα, να το σκεφτούμε πολύ, καθώς δεν υπάρχουν απόλυτές αλήθειες.

Η ανάλυση αυτή του Jeff Jarvis εξηγεί γιατί το τυπωμένο βιβλίο, με θέμα ιδέες ή επιστημονικά θέματα, έχει ακόμα αξία. Είναι σημαντικό οτι αυτή η τοποθέτηση προέρχεται απο έναν πολύ γνωστό και πολύ προβεβλημένο διανοητή, που είναι περίπου σύμβολο της ενασχόλησης με τα Social Networks.

Στον αντίποδα, ο συγγραφέας Sam Harris εξηγεί εδώ γιατί συνολικά οι τυπωμένες απόψεις χάνουν τη μάχη απο τη διαδικτυακή έκφραση ενός βιβλιου, ενός δοκιμίου, ακόμα και ενός άρθρου σε εφημερίδα.




 

1 comment:

DrTeddy said...

Πολύ ενδιαφέροντα και τα δύο κείμενα που προτείνεις...

Προσωπικά είμαι διχασμένος. Είμαι στα πρόθυρα της αγοράς ενός e-reader, αλλά από την άλλη η... ρομαντική σχέση-εξάρτηση που έχω με το τυπωμένο βιβλίο δεν μπορεί να σταματήσει εύκολα.

Αν και λόγω χώρου, το e-boοk για το σπίτι μου είναι ό,τι πρέπει...