Aναδημοσίευση από comm-effect.gr
Βρέθηκα μπροστά στο δίλλημα αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες , ερώτημα που αφορουσε κάποια non-profit εγχειρήματα αλλά και επαγγελματικά projects. Δύο πολύ σημαντικές αναλύσεις ώθησαν τους συνεργάτες μου και εμένα, να το σκεφτούμε πολύ, καθώς δεν υπάρχουν απόλυτές αλήθειες.
Η ανάλυση αυτή του Jeff Jarvis εξηγεί γιατί το τυπωμένο βιβλίο, με θέμα ιδέες ή επιστημονικά θέματα, έχει ακόμα αξία. Είναι σημαντικό οτι αυτή η τοποθέτηση προέρχεται απο έναν πολύ γνωστό και πολύ προβεβλημένο διανοητή, που είναι περίπου σύμβολο της ενασχόλησης με τα Social Networks.
Στον αντίποδα, ο συγγραφέας Sam Harris εξηγεί εδώ γιατί συνολικά οι τυπωμένες απόψεις χάνουν τη μάχη απο τη διαδικτυακή έκφραση ενός βιβλιου, ενός δοκιμίου, ακόμα και ενός άρθρου σε εφημερίδα.
Βρέθηκα μπροστά στο δίλλημα αρκετές φορές τους τελευταίους μήνες , ερώτημα που αφορουσε κάποια non-profit εγχειρήματα αλλά και επαγγελματικά projects. Δύο πολύ σημαντικές αναλύσεις ώθησαν τους συνεργάτες μου και εμένα, να το σκεφτούμε πολύ, καθώς δεν υπάρχουν απόλυτές αλήθειες.
Η ανάλυση αυτή του Jeff Jarvis εξηγεί γιατί το τυπωμένο βιβλίο, με θέμα ιδέες ή επιστημονικά θέματα, έχει ακόμα αξία. Είναι σημαντικό οτι αυτή η τοποθέτηση προέρχεται απο έναν πολύ γνωστό και πολύ προβεβλημένο διανοητή, που είναι περίπου σύμβολο της ενασχόλησης με τα Social Networks.
Στον αντίποδα, ο συγγραφέας Sam Harris εξηγεί εδώ γιατί συνολικά οι τυπωμένες απόψεις χάνουν τη μάχη απο τη διαδικτυακή έκφραση ενός βιβλιου, ενός δοκιμίου, ακόμα και ενός άρθρου σε εφημερίδα.
1 comment:
Πολύ ενδιαφέροντα και τα δύο κείμενα που προτείνεις...
Προσωπικά είμαι διχασμένος. Είμαι στα πρόθυρα της αγοράς ενός e-reader, αλλά από την άλλη η... ρομαντική σχέση-εξάρτηση που έχω με το τυπωμένο βιβλίο δεν μπορεί να σταματήσει εύκολα.
Αν και λόγω χώρου, το e-boοk για το σπίτι μου είναι ό,τι πρέπει...
Post a Comment