H σημερινή ημερίδα του IAB Hellas είναι πολύ ενδιαφέρουσα, για τους εξής λόγους
1.ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: ο κόσμος ήταν πολύς, ορεξάτος και δυναμικός.
2.ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΑΣΕΩΝ: η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στον νέο καταναλωτή. Ορισμένες εισηγήσεις ήταν πολύ διαφωτιστικές για τον όρο, καθώς υπάρχουν πολλοί που θα αμφισβητούσαν τον όρο ή την ερμηνεία του κλπ.
3.NETWORKING ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ: συναντάς ανθρώπους που τους έχεις «δει» διαδικτυακά εκατοντάδες φορές, αλλά δεν είχες ποτέ την ευκαιρία της φυσικής επαφής.
Μερικές εισηγήσεις είναι πράγματι καλές και αξίζει να τις αναζητήσετε, έστω και ηλεκτρονικά… Μεταξύ αυτών ψάξετε και την εισήγηση της Προέδρου του ΙΑΒ Ελλάς, κυρίας Ελ. Κίτρα.
Η επιτυχία του Interactive Marketing Conference του IAB βάζει ψηλά τον πήχη και για μια ημερίδα, που σχεδιάζει να οργανώσει το Ινστιτούτο Επικοινωνίας μετά το νέο έτος… Οι εκδηλώσεις δεν είναι ανταγωνιστικές, ωστόσο όταν κάποιος επιτύχει υψηλά standards.
No comments:
Post a Comment