Αυτό, πρώτα απ’ όλα, δείχνει την αυξανόμενη δυναμική των social media. Δεν είναι «περιθωριακή» ομάδα στη χώρα μας, ούτε περιφερειακός παίκτης, μήτε ένας απλός «ρολίστας» στο χάρτη του δημόσιου διαλόγου. Πρόκειται για έναν δυναμικό παράγοντα, που διεκδικεί αυξανόμενο ρόλο. Και όταν βρίσκει την ευκαιρία, το αποδεικνύει….
Όπως το συνηθίζουν οι αγγλοσάξονες, πρέπει να σημειώσω ότι η εταιρεία μου και εγώ είχαμε συμβολή στην οργάνωση του εγχειρήματος του HOL TV. Πρέπει να προστεθεί ότι ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα επαγγελματική εμπειρία και μια δημιουργική ευκαιρία. Περισσότερα για την ουσία του λανσαρίσματος στο εταιρικό μας blog, το knowhow.gr.
3 comments:
Τώρα που καλπάζει η κρίση, ένα videoclub στο σπίτι, είναι η καλύτερη ιδέα.. Ας ελπίσουμε ότι θα δουλέψει και θα 'νικήσει' τις γραμμές του Internet..
Άλλη μια μαχαιριά στα συμβατικά video club
:-)
Πολύ καλή η σκέψη για social media event. Ας ελπίσουμε κι άλλες εταιρείες να σκεφτούν στρατηγικά και να μη φοβηθούν να το τολμήσουν
@επικοινωνιακος: φίλοι μου, σας το είπα και από κοντά , νομίζω... Η συντριπτική πλειοψηφία των Οργανισμών (μην τους ξεχνάμε), εταιρειών κλπ είναι πολύ επιφυλακτική, έως αρνητικοί... Εχουν τους λόγους τους, αρκετοί από αυτούς έχουν βάση, πχ ορισμένοι από τα social media, ρέπουν προς την υπερβολική κριτική.. Πάντως αισιοδοξώ, όπως και εσείς, αλλά συγκρατημένα..
Post a Comment